Modeturné

Spana i vad jag ( eller mamma var det ju i och för sig ) hittade i Aftonbladet från igår. Klick! Sommarturé 2008.
här står det..

" Nu är det äntlign dags för Klick! Sommarturné!

Under fyra veckor besöker vi några av Sveriges härligaste sommarstäder. Och då vill vi att du kommer dit. Tillsammans med våra sponsorer erbjuder vi dig skön styling av både dig och din mobil, härliga smakprover och en goodiebag vid köp av senaste Klick! och Sofies Mode. På plats kan du även få reda på hur din kärleksommar blir i tarokort och skicka en hälsning med turnébloggen.

Kolla sommarens turnéschema så du vet när vi är i din närhet.

Vi ses! "

Låter riktigt lockade. Lyckost som jag är så råkar det vara så att jag ska till Båstad nästa vecka precis när de är där. Snacka om att jag ska dit.
 


Checka in om de kommer till någon stad nära dig?

Girls night tror jag är något annat för typ de lite äldre:P Pepes Bodega som det står att de ska vara på i Båstad är nämligen ett uteställe med åldersgräns typ 20. Så det är nog på dagen man ska sticka dit för att för möjlighet för allt de där andra trevliga som stod i tidningen.

Någon som funderar på att sticka dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0