Goodiebags

Vem skulle tacka nej till massa bästaläsning och smink helt gratis? Inte den 185cm ( vågar inte mäta mig hoppas jag inte är längre ) långa blondinen från Malmö, jag. Det känns väldigt lyxigt att folk slänger åt en fullt med gratisgrejer, nästan lite kändisvarning på de, sånt gillar jag :P


20kr, nästan gratis var detta i alla fall. Men lixom en mascara ( max factor ), hårspray, mouse, tidningar samt lite annat smått och gott för den pengen. Räknas ju knappt. Ska bli spännande att testa den mascaran.


Helt gratis de här, där låg även ett sittunderlag m.m. men ej så fashionerande att fota och ganska fult så de skänkte jag till min brosa, gulligt va.


Plocka plocka, jag plockade på mig riktigt många tidningar där, plus att där låg två stycken söta och väntade på mig när jag kom hem så himlans massa tidningar blev det. Me like. Men hoppsan vad snabbt jag läste ut dem. Alla är utlästa.

Allt de här smarriga fick jag alltså med mig hem från Tennisveckan ( Båstadveckan, kalla det vad ni vill).

Vad ni i Båstad? Eller har ni också varit vid Klick! tälet i någon annan stad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0