Väntar..



Nääääää, asså jag vill verkligen inte titta! Nu är det sommar och det ska det få vara så länge det går. Sen till hösten, attans vad taggad man kommer vara med höstmodet då, men inte nu när det är 30 grader varmt mitt i juli.
Har fuskat lite
genom att kollat igen Ellos höstkatalog samt checkat enligt en tidning ( minns inte vilken ) vad höstens stora trender kommer vara. De räcker, nu är det sommar tjalala. Förövrigt så har vi världens underbaraste väder här och badar och solar.

Vill du också vänta med höstmödet eller är du redan taggad?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag är taggad men jag vänta me rän gärna, både för plånkans skull och min gens , JAG VILL BARA SOLA, BADA och ha det allmänt gött! :D

2008-07-24 @ 21:11:10
URL: http://bloggofstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0