Mat på stora fat

Midsommarafton. Blommor, jordgubbar och sill.
Blommor - för det är så fint och det känns som det ska finnas överallt den dagen.
Jorgubbar - den riktigt midsommarmaten enligt mig, den godaste i alla fall.
Sill - det man egentligen ska äta men som jag avskyr. Jag håller mig till jordgubbar.


Snittar som förrätt! Haha jag är en aning kräsen, naturella till mig med smör thihi.


Midsommarmat, fick inte riktigt med allt, potatisen m.m. gömmer sig bakom kameran.


GODIS!



Metning på kvällen, fiskarna åt sill och nappade inte alls.


Mamma lindade ihop en jättekrans till sig själv men det hör ju faktiskt till att ha en på sig på midsommarafton. Tung var den så tur att mamma prydde den på sitt huvud största delen av kvällen.

Hur var din midsommarafton?

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jösses, vad din morsa fixar och donar, att hon bara orkar, hon är beundransvärd! Och dessutom så dj-a snygg e hon ju också, hur hinner hon med det också??

Önskar jag fått vara med på er midsommarfest och provat alla hennes delikatesser.Smaskens ser det verkligen ut.....och du är ju helt sagolik i blomsterkransen...jag kan lära ut ett knep som ni kan tänka på till nästa år så kransen inte blir så tung!

2008-06-22 @ 13:30:12
Postat av: Anna

Kanon Kul.... NOT !!Satt på flyget halva dagen. 2-10 :( =)

2008-06-22 @ 19:54:42
Postat av: matilda

hej igen sötunge ! (:

harru fått mitt mail?

jag ska göra reklam för din fantastiska underbara blogg nu (:.

puss& kram

2008-06-22 @ 20:08:53
URL: http://matildish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0