Från topp till tå: Jackor

Detta valet är superlätt. Det finns tre jackor jag kommer köra på i vår och det är jeansjackan ( helst second hand ), skinnjacka och en vårig parkas.

Jag har en Lee jeansjacka som jag fyndade på en loppis för 20kr men tycker den är lite för mörk, se den här och här, vad tycker du om den?

Sen skulle jag vilja köpa min första skinnjacka, har ingen men de ska jag absolut försöka få tag på.
Bara lite tråkigt att de inte finns så många olika modeller om man bara vill ha en vanlig svart utan då finns de typ 2H&M och 2 Vero moda och då går ungefär 3 000 000 andra människor också runt i en sådan. Om man inte vill beställa via internet men då vet man ju inte med storlek och så. Ajaj snygga är de i alla fall. Huvudsaken är ju att man gillar den!

Sen kan jag inte sluta att tänka på denna underbara parkas som jag visade er för ett tag sedan från VILA den är bara så snygg. Svårt för mig att få tag på eftersom det inte finns någon VILAbutik i Malmö. Men i Växjö där vi har våran sommarstuga finns de, hoppas jag hittar den där. 499 pix får man ge för den.



image1409

Jeansjacka Bikbok 399kr, skinnjacka ONLY/ Vero moda 699kr, Parkas VILA 499kr.


Se de andra delarna från kategorin Från topp till tå, här.

Vad tycker du om jackorna?


Vilken/vilka jackor kommer du köra på i vår?

Kommentarer
Postat av: my

Definitivt skinnjacka ;)

2008-03-03 @ 13:35:23
URL: http://kellnerz.blogg.se
Postat av: ellen

beige skinnjacka och tygjacka ;)

2008-03-03 @ 15:56:44
URL: http://rekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0