Från topp till tå: Ringar

Det finns många söta ringar, tyvärr äger inte jag så många.....men här är några av mina favoriter, riktigt söta allihop tycker jag. Framför allt blommorna, ( jag vet jag snackar hela tiden om blommor men de är så snyggt..

Ni vet väl att nu shippar Topshop till Sverige, äntligen! Det finns ju så många snygga saker på hemsidan.
Hoppas bara inte frakten kostar lika mycket som från Forever 21 ( alltså runt 400kr). Vet du något om frakten?




image1447

Från vänster.......

Topshop ca 70kr

Topshop ca 160kr

Urban Outfitters ca 60kr

Cocoo 165kr

Asos 111kr

Asos 278kr


Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: a

jag tycker ringarna från asos är jätte fina :D

2008-03-08 @ 10:41:28
Postat av: emma

heej heej pau

är jag på topp listan
fan vad kul :))
ha en bra dag
emma

2008-03-08 @ 11:03:12
URL: http://rosaprickigmascara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0