Hahah sjukt kul, måste läsa!


image1421
Se texträmsan nedan där de står " För mer info TV3.se eller text-tv sid 675)


När man bara ligger i soffan och är sjuk så finns de alltid massa inringnings program där man kan vinna pengar. Min pappa hatar de programen och jag gillar inte heller de men kollar på de ibland när jag inte har något att göra.

Haha idag gjorde hon som jobbade där bort sig riktigt mycket, läs.

Fel: De var ett ord som man skulle lista ut och tiden tickade för tiden att ringa in så började hon babbla på om massa och sa om ni vill veta mer om de så kan ni gå in på hemsidan eller besökta tex-tv sidan .....eehh nu ska vi se ( drar bland papper), ehhh text-tv sidan är......nä men de ser ni ju här nere.

Rätt: De rullar en texträmsa hela tiden på TVn där de står "För mer info TV3.se eller text-tv sidan 675".

De rätta ordet är  hundvakt
En tjej ringer och ska svara på ordet. Medans allt ska kopplas fram och så så frågar programledaren såhär...
Programledaren:Vad tycker du om min insats idag då?,
Tjejen som ringde in: Jag tycker du ger för lätt a ledtrådar du nästan säger ju ordet.
Programledaren:  Okej men då ska jag skärpa mig och inte ge så lätta ledtrådar.
Programledaren: Vad har du för ord?
Tjejen som ringde in: Vakthund!!
Programledare: Jaa de är rätt du har vunnit!!
Tjejen som ringde in: Jaa,yee
Programledaren: Eller nä, de var FEL! Du, har fel ord, de ska vara hund.......ehh tyvärr du får försöka igen.

Hahahhha så totalt misslyckat av dem båda.

Detta är ännu ballare.

Programledaren till tittarna

Hon:
Ja så kan de gå man kan ju faktist gissa fel, så säg nu till att registrera dig så att du har chansen att vinna 150 000kr. Så sitter du nu där och kan ordet så säg till att du är registrerad så är de kanske just ditt nummer som vi ringer upp. Vad kan de vara för ord, har koll är ketagorin, och D och T är på rätt plats och det är alltså INTE Hundvakt vi söker som föregående person som ringde in sa...............nä utan de är ett annat or...........eller ja, vad är de nu för ord.

Hahah så sjuk ball, lite skadeglädje där men de var så komiskt. Hon bara sa fel hela tiden fler gånger i rad.


Såg du programet? Fattar du eller är de kanske lite svårt att förstå, roligare att se?

Kommentarer
Postat av: Sara

http://CameraForFree.co.uk/405951

Gå in där och registrera dig och välj en kamera eller ipod och värv ett visst antal personer och få kameran / ipoden gratis. Finns massor att välja bland. Om jag värvar 23 st får jag en jätte bra kamera. Så hjälp mig :) Det vore jätte gulligt.

2008-03-04 @ 15:06:16
URL: http://asara.blogg.se
Postat av: My

haha , så misslyckad!

2008-03-04 @ 15:56:13
URL: http://kellnerz.blogg.se
Postat av: rebecka

klant ! :p såg ett annat på youtube där en programledare spydde i direktsänding, titta in på min blogg :D

2008-03-04 @ 18:34:36
URL: http://heartbeatforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0