Hemma från skolan

image1407
Älskade SOLO tidning som jag nu snart ska läsa.

Hejsan!


Bestämde redan igår att jag skulle bli hemm från skolan idag för igår hade jag 39,1 i feber som mest. Idag känner jag mig mycket bättre, tror inte jag har feber ( har inte tagit den) men har fortfarande huvudvärk och halsont. Speciellt när jag reser mig då tror jag min hjärna ska explodera, får se om jag ska gå imorgon.

Igår köpte pappa SOLO till mig som jag läste lite igår och som jag ska fortsätta med idag!
Man måste ju göra något när man är sjuk.
Nu ska jag nog försöka få ner lite frukost, en sak som är halv bra med mig när jag är sjuk är att jag nästan aldrig tappar aptiten förutom igår då jag hade 39,1 då ville jag inte äta dirket ( men de gjorde jag inte heller).


hA dE BäsT!



Kommentarer
Postat av: MARIA- Fashion, Fame and Everything in Between

Va kul att du gillar SOLO! Jag praktiserar där så då hittar du jobb som jag gjort också =) Fortsätt köpa SOLO, nästa nummer är grymt bra!

Mvh Maria

2008-03-03 @ 11:58:32
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0