Kan man motstå?

Hittade värsta bästa tävlingarna som jag bara måste vara med i......du med.


image2

Allt detta kan man vinna här och snacka om att jag vill ha de, ALLT! Tävla här

Motivering: De där armbandet har jag sucktat efter så jädrans länge men har aldirg blivit klar med att köpa de, vill såååå gärna ha de. Gå runt och lukta som en blomma hela dagen och ha vrålsnygga ögon är ju inte heller något man tackar nej till.Detta underbara kittet skulle göra mig så glad och lycklig.
Massor av lyxiga, ursnygga produkter och mitt älskade armband som jag sucktat efter så länge, bättre goodiebag kan de ju inte bli.



Här vinner man en hemlig godiebag, spännande spännande, vad kan de vara? De lovas också tröstpris.
Tävla
här




Huum det ligger ett gäng läxbocker brevid mig, undrar vad de vill att jag ska göra med dem?

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Lycka till!!!

2008-03-09 @ 14:13:44
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0