Läppbalsam jakt

image1485

Jag är inte så mycket för läppglans till vardags men däremot så älskar jag de här läppsylet från Labello , Pearls & shiny heter de. Jag skulle nog inte säga läppsyl utan snarare läppbalsam, älskar den ljusrosa färgen som man får av de. Men nu är mitt riktigt slut, jag menar verkligen riktigt slut, jag ta till och med stoppat ner fingret och tagit upp mer fast de redan passerat kanten. Är på jakt efter ett nytt men har inte hittat de, var köper man de?
Minns inte vart jag köpte de förra gången för de var jättelänge sedan.


Vad använder du för läppbalsam? Jag vill ha något med ljusrosa färg( smaklös eller typ jordgubb, EJ MINT) , för en hyfsat billig peng och som man kan han till vardags, vet du något sådant? Eller vilken är din favorit?


Skulle vara jättetacksam för alla tips!


 


Kommentarer
Postat av: Karro

KOlla typ H&m´s sminkavdelning eller det finns kanske nått billigt på Åhlens eller Kicks.

2008-03-20 @ 20:30:25
URL: http://www.bloggofstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0