Om jag var rik...........

image1511
Bild ...1: Chanels hemsida, 2 google, 3 blocket, 4, google


............ skulle garanterat den här läckerbiten varit i min garderob.
Hänga den över sig tillsammans med en skinnjacka och jeans, såååå snyggt.

Finns någon som ska likna den på Gina Tricot tror jag och får jag tag på den för jag väl vara nöjd för 9000kr vill jag inte ge för den.


Men ohh vad snygg den är, kollade även på blocket och tradera och det finns en för 2000kr men det är nog ändå lite mycket för min budget.


Vad tycker du om den?

Vet du vart man kan köpa någon liknande kopia?


Kommentarer
Postat av: Danni

Den är otroligt snygg; en klassiker. Priset är dock rätt saftigt och om den går för 2000 är det nog tyvärr en fejk...

Grymt snygg är den i alla fall och den skulle gärna få flytta in i min garderob också ;)

2008-03-15 @ 19:41:19
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0