Palles personliga påsk pyntning

Glad påsk på er!

Jag är lycklig, har fått påskägg och tillgång till internet även idag fast jag inte är hemma! Great!

Tänkte visa er vårt påskpynt, haha några charmig kycklingar/tuppar, ägg och grejer.

Enjoy!



image1564
Sjukt stort påskägg med godis ( tyvärr inte till mig )



image1563
Ja vad säger man, Gul kyckling: Made by Paulina 9 år ,Tupp ( ska föreställa ): Made by min bror typ 10år.
Hahah ja sånt gjorde man när man var liten.




image1562
Påskkris Påskris



image1561
Kalla de va ni vill men tuppen är gjord av mig, ca 10 år.



image1565
Mamma fixar och gör fint med blommor, brevid står två mobbade men söta tuppar.
Den lilla gjord av mig och den lite större av min bror.




image1566
En tupp med ägg eller en höna med tuppkam? Vet inte vad de är men gjord av mig när jag var runt 9-10år.



Vad tycker ni?

Påskpyntar ni?
 

Kommentarer
Postat av: anna

vad fint och påskigt gumman!

2008-03-22 @ 20:39:52
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0