Säg att jag inte blir sjuk!

Hej!

Har varit borta sedan halv ett för att spela match samt piano.

Matchen gick super, vi vann över laget som har kommit tvåa i lundaspelen, stort!!

Efter de träffade jag en tjej som jag skulle  spela piano med så vi öva tillsammans.

Känner mig inte alls bra nu, inte nog med att jag är trött, har fått ont i halsen och huvudvärk också, inte bra för imorgon ska jag ju på elit utvecklingsträning, säg att de går bort under natten.


Snart börjar Melodifestivalen, shihooo, älskar Björn han är sååå sjukt underbar, och sååå charmig.


image1399

Orkiede från Thailand som min morbror köpte med sig när han kom hem för ca en veckan sedan, står på soffbordet framför mig, de gör så att man får en väldigt längtan tillbaka.


Ska du se Melodifestivalen?

Vad tycker du om Björn Gustavsson?


Kommentarer
Postat av: Louise

Björn Gustavsson är KUNG !

2008-03-02 @ 08:48:49
URL: http://livetenligtlois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0