Syprojekt?

Sprang in en runda på Myrorna idag och hittade en jättesöt kjol med blommor på, problemet var att den var riktigt ful i längden men vadå de kan man väl fixa tänkte jag.

Slog till och köpte den för den pilliga pengen 45 kr och har nu tänkt mig att jag ska sy upp den här en rejäl bit.
Jag provade ju såklart och höll upp kjolen till den  längden jag vill ha och om jag syr rätt/snyggt så tror jag faktist det kan bli riktigt bra.
Fortsättning följer.........så ska man bara bli klar och ta itu med de.


image1492
Sy upp en rejäl bit blir de ja.....


image1493

blommigt blommigt


image1494

ungefär såhär ser blommorna ut bara de att kjolen är lite mörkare.



Vad tycker du? Kan de bli något tror du?

Kommentarer
Postat av: Karro

Detta vill ajg gärna se , JÄTTE FIN TYG DESSUTOM :D

2008-03-20 @ 22:46:23
URL: http://www.bloggofstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0