Varför just nu?

Hejsan alla underbara!


Sjukdomen höll sig inte tillbaka utan blev bara värre, vaknade med 38,9 i feber och det gör så att jag inte kunde hänga med på elit utvecklingslägret, såååå typiskt jag som så gärna hade velat vara med.


Ligger här i soffan istället med sprängande huvudvärk, halsont och feber. Någon som är avundsjuk på mig?
 

Jag får väl droga ner mig i filtar och låta ögongen vila på massa tv-program och en dataskärm. Bara huvudvärken försvinner och jag ligger ner så kan jag åtminstonde blogga en del.


Nä nu ska ni inte få höra mer på hur sjuk jag är, det är inte så trevligt.

HA DE BäsT!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

krya på dig!

2008-03-02 @ 10:55:59
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Matilda

nauuu stackare , kommer du inte på måndag då ? :(

2008-03-02 @ 10:58:59
Postat av: Cassandra

krya på dig!

2008-03-02 @ 14:51:25
URL: http://cassandrasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0