Hej änglar!

image1835
Jag och min " lilla " packning, plus så har jag ett sjukt tungt handbagage typ haha.

Tjena!

Jag har verkligen haft bladunderkul i Göteborg, dessutom gick de riktigt bra för oss. Både liseberg och massa kul basket har de blivit. Är en aning bajstrött nu, vill stanna hemma från skolan imorgon men det blir nog svårt.
Måste sova men nu är jag i alla fall tillbaka och kommer blogga precis som vanligt. Jag har massa smaskiga bilder från Götet att bjuda på också.

Puss på er älsklingar!

ha DE bäst!

Kommentarer
Postat av: Geet

CP-PAULINA!!!!!!!!!!!!!
JAG VISSTE att du med en gång satte dig vid bloggen så att du inte förlorade några fler läsare!!!!
JÄVLA TÖNT!!!!!!!!CP-GEEEEEET!!!!!

Puss haj ses imorron!!!

2008-05-04 @ 22:11:26
Postat av: Karro

Anvunsjuk klasskompis , or what? ;O

2008-05-04 @ 22:15:12
URL: http://www.bloggofstyle.blogg.se
Postat av: Cassandra

Kul att du är tillbaka! :)

2008-05-04 @ 22:19:31
URL: http://cassandrasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0