Imorgon måste ni läsa tidningen!

De skojiga som jag nämde lite grann innan är att det ringde en snubbe igår som visst vem ja var och ville intervjua mig om min basket  för de hade hört från andra att jag var duktigt, man bli ju nästan tårögd av lycka.
Så igår kväll gjorde han en intervju via telefon, mest frågor om basket men även sådana 5 snabba. Han bara falafelmannen eller pölsemannen, jag är du för fanken skåning så borde svarat falafet men tycker inte om de så det blev pölse haha. Innan idag klickade av massa bilder på mig och de satsade på att de skulle vara i tidningen imorgon!!

MALMÖ OCH LUND CITY, GRATIS TIDNING, LIGGER PÅ BUSSAR, VID AFFÄRER M.M, TA GÄRNA EN LITEN SLUK I DEN IMORGON! Jag kommer ju vara med ( förhoppningsvis ).

Kan man bli annat än glad, så sjukt trevligt.



Jag får omläxa
på min kamera, måste lära mig den mer... men så här ser tidninen ut i alla fall ut fast nyare nr då såklart imorgon.

Kommentarer
Postat av: louise

fan va coolt !

2008-05-27 @ 20:00:11
Postat av: Coach Holmgran

Tjabba, kul för dig :-)

2008-05-27 @ 21:07:21
URL: http://coachholmgran.wordpress.com
Postat av: Anonym

men grattis, vad roligt!

2008-05-27 @ 21:43:17
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0