Little touch of pink


Svart sak H&M, baggy t- shirt JC, skor Ellos, skärp mamas gamla, rosa pärlhalsband något gammalt, linne från Danmark, armband gåva. Gillar inte mitt hår när de sicker upp sådär på sidan, men herre gud, iband vill de sig inte.

Ganska basic med lite rosa i kanterna. Tema dag idag, gick halv 9 till 13 idag, det kan man kalla najs. Tagit igen mig nu och bara varit hemma, kul att veta hur det känns att vara hemma en hel dag efter skolan, det är vääldigt sällan de händer mig nämligen.

Puss!
hA DE  bäst!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Killarna i min klass sa att no provet skulle va på fredag ist (A) men jag vet inte .. vi får se om det ;) :P

2008-05-15 @ 07:40:12
URL: http://youmadeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0