Schemat fullt

Tjenixen!

Fullspäckad dag idag, massa hit och dit och landade inte förr än nio, halv tio. Regnet har öst ner här idag, riktigt rejält.
"Assh orka paraply min buss kommer ändå snart "var tanken som ploppade fram i huvudet imorse. 30 sekunder ute kunde man vrida fler liter vatten från mitt hår kändes det som. Men hjärnan min var i fall tillräckligt smart för att ta på sig regnjackan. En blommig sådan som jag så fint hittade för tyå några 365 dagar sedan.Bild kommer imorgon, pulischme funkar inte riktigt. Trots regnet en trevlig dag, slutade med något riktigt överraskande och kul.

HA de BäsT!


Kommentarer
Postat av: sanne

ha en trevlig dag :)

2008-05-27 @ 08:19:39
URL: http://sannedinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0