Optimist


Sofies mode slank även ner i väskan, haha försökte fotta den i luften men lyckades väl sådär.

Skola, spela piano, träning, laga mat, blogga, gå och kolla i affärer, käka glass, ja man hinner faktiskt allt på en dag. Det har jag gjort idag t.e.x.  Alltså väldigt mycket idag och kom precis hem.
Lite olika tankar som snurrar runt i huvudet, vad man ska få i födelsedagspresent, t.e.x, läxor m.m.

Även en annan tanke slog mitt huvud, är de för sent att köpa chinos nu, det är ju verkligen assnyggt men jag menar sommaren kanske kommer nu, vad tycker du, är de för sent?

Sen har jag kommit på mig själv och tror mig veta nu att Gina Tricot är min favvo affär ( se om den kan ändras? ).

HA DE bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0