Sova vs. Sol


Efter att ha tränat varje dag sedan i onsdag är man en smula trött och man kan lixom inte rå för att ögonen typ håller på att falla ihop på en under lektionen.
Pömsa lite hade varit gott nu....kollaget är ett lite begär från mig. Fast nä jag ska nog ändå dra mig ut i solen...

T-shirt Delias
Morgonskor Topshop
Anton Berg choklad
Veckorevyn

Uppdate: Jag skojar inte men jag skrev detta inlägget på bibloteket innan och just då så svimmade jag.....så jävla konstigt jag vet. Trillade baklänges på stolen men skadade mig inte. Min kompis blev vettskrämd och sa att jag såg ut som en lik thaha. Till och med bibliotekarien som alltid brukar vara shyy shy tysta barn skrek och sa typ, ring ambulansen, ring ambulansen. Crazy.....men jag är okej nu.

Kommentarer
Postat av: rebecka

såg din omröstning, hehe "/ :P . du kanske kan göra den här. asså på mitt photoshop. om du vill asså :) du kan låna liksom, fattar du ? :P

2008-05-07 @ 17:09:58
URL: http://faashiioon.blogg.se/
Postat av: rebecka

shit,, vad har du nu för vertifierings grej !!?? ser ju inte vad det står !!

2008-05-07 @ 17:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0