Bloggansikten

Igår vad jag på något mycket skojigt. Invigningen av Malmö Arena. OMG vad stor, OMG så mycket folk och OMG vad jag fick ont i händer. Självklart var invigningen också väldigt bra! Sanna Nilsson, Jill Johnson, Andreas Johnson, Bergaskolans musikklass och Björn Kjellman (Pelle Svanslös) var där och underhöll. Rätt som det var tittar jag på storbildstvn och så dyker det upp en ansikte och jag bara - MAMMA KOLLA DET ÄR JU LISA! Typ sju sekunder senare dök Karna också upp. Riktigt kul! Där stod de på scenen samt på en catwalk som gick ut bland publiken och dansade. Lyllosar:D De var riktigt duktiga.

Min kamera är inte den starkaste när det gäller att zoma in (med bra kvalite) så det blev inga höjdare till bilder.
Här är en i alla fall.



Har du varit på någon invigning någon gång?

Kommentarer
Postat av: alexandra

fin blogg

2009-04-08 @ 11:01:57
URL: http://redlipsinfashion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0