Think



Lite torsdags funderingar...

...skolan vore bra utan läxor.
...jag åkert snart till VÄRMEN!
...vi måste köpa hem mer pepparkakor
....jag ska köpa bikini i november är det tänkt
...syslöjd utan syslöjdslärare är ingen hitt.
...jag ska inte bli nunna och gå i kloster (såg en film om det idag i skolan)
...vi har fem prov inplanerad, great, NOT
...jag kommer röra på mig väldigt mycket nu. Regionsuttagning i helgen, träning mån, tis, ons, match tors, träning fre, SM lör och sön =) Ah glömde mardrömmen..BIP-test  på torsdag=(.
...varför har jag inte användt vantar tidigare?
...jag vill boka biljetter till Melodifestivalen
...måste fixa praoplats, vill ju inte praoa på en soptipp direkt;P
...vem åker ut i idol imorgon?
...orkar inte plugga
...fredagar efter klockan 14:00, det är kärlek det.
...lånetiden är slut på min farmors dator (som för övrigt varit så snäll och lånat ut den)
...vill ha tillbaka vårt INTERNET!

Nu ska jag plugga älskade SO.
Mm visst och giraffer kan flyga.

Puss!


Ps. Blir kanske lite tomt med bloggandet nu eftersom vårt internet fortfarande ej är fixat. But still read my blogg =)


Kommentarer
Postat av: Moster

Giid vad du är sööööt!

2008-11-14 @ 18:45:09
Postat av: Matilda Skog

sötnoooooooooooossss !!! :O<3333333

2008-11-14 @ 20:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0