Future



Brrrr hej på er!

Det känns som jag åkt in i framtiden två månader. Fast i själva verket har jag bara förflyttat mig några mil norrut. Till Småland. Växjö. Här är mega kallt och så fort man gå ur (vem tänkt på att ta med vantar?) känns det som fingrarna fryser av på en. Fast det är ju trots allt den 1 november idag, kanske bara vi skåningar som är vana vid vårt varma medelhavsklimat. ( NOT ).
Vackert är här i alla fall och helt vindstilla och tyst. Riktigt fint men gräsligt kallt. ;P

Idag får man ta tag i lite plugg. Efter att inte ha rört en sidan på ca 1 vecka (det gör jag gärna om) och med pepparkakor bredvid mig känns det faktiskt inte fullt så boring.

hA De bäsT!


Kommentarer
Postat av: olivia

gud vilken fin bild! :)

ha det bra i växjö. kram!

2008-11-01 @ 14:02:08
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0