Bebispaket


Man börjar ju fantiseramed med en gång!

Tänk om man bara skulle få öppna ett sådant här stort paket. Liksom man hade ju hunnit bli glad innan man än sett vad det innehöll. Kanske är det inget så stort som ligger på önskelistan just nu men tänk så mycket man kunde fyllt det med. Hooo...tippar att där kanske skulle få plats typ 20 ipods. Tyvärr var detta paket in tillängnat mig utan istället min gullkusin Hugo som han fick på sin 1:års dag.
Blev allt lite avundsjuk Hugos klossar som paketet innehöll...hahah!


Bamsetårta, vovve Amber och en sötplutt!

Bilder är från Hugos 1:års kalas som jag var på i söndags =)

Kommentarer
Postat av: queenpeach

oj vilken fin tårta!Kolla gärna in i min blogg som om en vecka flyttar med mig till Asien :D

2008-10-10 @ 08:22:45
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0