Cold



Brr...nu handlar det bara om dagar innan jag förmodligen är tvungen att fota (dagens outfit) inomhus om jag inte ska riskera att få höstsjukan. Det är ju megakallt ute :P Men den tiden den sorgen...Visst är jag lite crazy som kommer på att jag har ett par guld ballerina ståendes nu i oktober, synd att den snilleblixten inte slog mig i augutsi. Ibland har man otur.

Fodral (instoppat) Gekås
Jeans Rågårds
Skog Gabor
Väska NYPD Lundbergs Handskar & Väskor
Klocka D&G Thailand
Jordgubbshalsband Guldfynd
Rött nagellack H&M


Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: olivia

skit snyggt! :D



men gud vad kul! :D:D jag spelar i kalmar saints och jag vet att vi ska möta er, för det står det iallafall på schemat. :)

då måste jag tvinga dit ellen också. :)

åh, vad glad jag blev. :D det ska bli as kul att träffa dig! KRAM

2008-10-15 @ 16:10:43
URL: http://fixyou.webblogg.se/
Postat av: Elsa

Ojojojoj hur glömsk kan du va egentligen? Du har alldeles för mkt kläder, skor och andra saker, bortskämda unge!

Skänk det mesta till välgörande ändamål så slipper du problemet och även med bryderiet vad du ska ha på dig varje dag. Behåll 4-5 outfittar som du kan varva med!Och kanske en eller två uppsättningar slappekläder du kan använda på helgerna.

Du ska se att du kommer att bli mkt lyckligare och mer avslappnad av att ha mindre i garderoben, på hyllor och i lådorna! Och tänk vilken tid du spar på att slippa röja och städa där.För att inte tala om vilken plats du kommer att få över!

LYCKA TILL!

2008-10-15 @ 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0