På min 185cm långa kropp idag



Jadu....det här var vad jag kunde åstadkomma för bild och outfit innan jag var tvungen att kuta till bussen i morse samt innan batteriet dog i min kameran.
Det tisslas och tasslas om betyg och omdömen på hela skolan. Alla snackar om det, fick reda på två omdömen idag. Psst...vill ni veta? Okejrå MVG i både svenska och idrott tihihi. Känner mig faktiskt någon smula mer motiverad att plugga NO nu tackvare det.

Klänning/tunika Gina Tricot
Jeans rågårds
Armband indiska
Klocka D&G Thailand
Halsband köpt somewhere in stockholm
Örhängen Glitter
Skärp mormors gamla
Converse

hA De bäsT!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Gud vad fint =)

2008-10-08 @ 16:16:36
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: linnea.

haha, oj.. :P vi är lika gamla & jag är 1.57. ;p



fina kläder du har! :)

2008-10-10 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0