Sjätteoktober


Tjohej!

Jag har väl nästan slagit något rekord på dålig uppdatering idag...Megasuper mycket plugg och har tränat nu i flera timmar. Det är nästan så jag tänker fira när klockan slår 13:51 på fredag och veckan  är över.

Jag snackar så mycket om vad jag gör, skulle vara kul att veta vad ni gör. Vad har du hittat på idag? Kan vara allt från att kliat lilltån till att sprungit maraton!
Nu får jag dra mig själv i hästsvansen, in i duschen och sen marsch marsch fram med no boken. - Ajaj kapten!

hA De bäsT!

Ps. Ni vet är ni är bäst va?


Kommentarer
Postat av: Safiye

de förlorade båda matcherna men de är nybörjare, blir säkert bättre med tiden;)

2008-10-06 @ 22:12:02
URL: http://safiiyes.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ska vi också dra till Thailand tycker du? Ska vi dansa runt palmen i poolen i år igen istället för runt granen?

2008-10-06 @ 22:45:50
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0