Giveme

Det känns som att jag snart kommer bli pank för just nu är det typ som jag vill ha allt jag ser. Har dessutom kommit på värsta grejen. Uggs (eller låtsas, fejk uggs) är väldigt töjbara så jag kan ha dem i storlek 41. Är det inte fantastiskt, 43 blir 41! Lycka! Nu ska jag bara fjäska lite för mamma och sedan ut på stan! Hehe.
Man kan ju inte sluta dregla!

Bäst jag publicerar bilden innan jag hittar något mer jag vill ha! Hihi.


Ibland har man tur, Therese tävlar ut exakt den lilla fina ipod manicken som jag vill ha. Här.

♥ Väska Bianco (bild lånad av Karolin)
♥ Kofta Forever21
♥ Uggs skopunkten
♥ Ipod Apple
♥ Tofflor Chique
♥ Slitna håliga jeans (bild lånad av
Elin kling)

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: choolst

skulle inte tacka nej till ipoden ;)

2008-10-27 @ 15:06:02
URL: http://choolst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0