Inmyhead


Bild från Thailand förra året.

Hejsan smultron!

Ni kan ju gissa vad jag drömt om. Jeanshorts, stränder, solhatt, korallrev och himmelriket.
Tänk att få packa ner alla sina somriga klänning ( vissa som man inte ens kunde använda i somras i Sverige ) och sina jeansshorts. Jag ska försöka hitta det perfekta paret nu, jakten börjar, här har vi inspiration, synd att min mamma inte äger ett par sådan slitna jeans som man kunde fixa till. Just nu är det så mycket resa i mitt huvud. Det kommer inte enbart bli Thailand utan även Malaysia m.m så vet inte vad jag ska kalla min resa. Thalaysia kanske?

Ibland skiner solen här i Småland ( jag är i sommarstugan ) och andra stunden ösregnar det. Regnbågen bör ju dyka upp snart.  är till och med gula här!
 Jag ska dränka mig med plugg idag!

ha DE bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0