Det är din lyckodag!



Tänkte pigga upp er med lite roliga saker. GRATISGREJER. Jag VET att det inte är någon som skulle neka till att få det. Speciellt inte när det gäller kläder, smink, biobiljetter, ipods och datorer.

Nu ska jag bara strö hemsidor med gratisgrejer över er.

Är lika bra att jag skriver det här istället för att skriva det på alla. Det är superlätt att bli medlem, tar bara några sekunder
och kostar definitivt NADA!




Gratisbio - värva 2 vänner eller få ihop några poäng (hyfsat enkelt) och en biobiljett är din. GRATIS. Plätt lätt. Kan även få presentkort med fler poäng. Bli medlem!



Gratismakeup - smink sitter väl aldrig fel. Ett tu tre och det kan komma ett presentkort på posten til dig. Bli medlem här!



Gratiskläder - det är precis vad det låter som. Poäng = presentkort. Fett lätt. Bli medlem här!



Gratisgrodan - här snackar vi ordentliga bullar, en ipod eller en kamera kan bli din. Hoppas jag inte hinner blinka förr än du är medlem. Bli medlem här!



Gratissajt - här kan du tjäna poäng på många olika sätt. Något för alla. Sen kan det förvandlas till biobiljetter eller presentkort. Magic. Bli medlem här!



Gratisgen - här kan du få allt möjligt. Endast få poäng och swich kan du ha något du läge sucktat efter dimpa ner på posten. Bli medlem här!





Tänk vad glad man blir när det kommer något hem på posten som man själv inte betalt ett ändaste litet ynka öre för!
Haha!

BLI MEDLEM NU HÖRRNI!

hA De bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0