Barfota med strumpor



Tjing tjong!

Vilken bra uppdatering det har varit idag. KATASTROF! Jag har gjort så mycket idag så att jag knappt själv hängt med.
Tränat i ca 3 timmar irad. Jag är värd choklad, inte SO tycker man som nu ligger här och väntar.
Förresten så stinker jag apa och måste duscha. Nobellpris om jag lyckas lägga mig innan 11 =).

Klassfoto idag var det också, hoppas facet fastnade :P Men på det enskilda kortet hann jag se lite lite innan den där halv sura framför allt trötta ( förstående, hade jobbat i många timmar utan större raster ) fotografen skickade iväg bilden:P Inte den vackrast synen men jag hoppas att mitt öga inte hann uppfatta allt under den naonsekunden:P
Men liksom jag överlever!

Jag vill
bara tillägga också att jag älskar att båda dansa och spela basket ( träna ), även fast det tar tid som attans.

Peace
Ha DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hur orkar du? Du är för himla duktig alltså!

2008-09-01 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0