En kväll med laget


Som vårt lag ägde ut alla andra i bowling, vi vann med ca 100 poäng ( sant ! ). Jag till och med strikeade haha.
Riktigt ball. Bowlingskor ligger långt ner på min snygg-lista även om det är ett par skor som finns i min storlek. Extra glad blir man ju dessutom när man glider i ett par " nätta " 42:or. Behöver ju inte tillägga att man ska ha en storlek mindre. Nä usch så fula bowlingskor är, när kommer det en nyare verision av det? Som med allt annat.
Efter bowlandet stack vi är till en restaurang och krängde i oss gott käk, hamburgertallrik för min del =)
Attans trevlig
kväll och känndes behövligt och kul efter en boring vecka i skolan!

hA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: nilla

haha nä det är definitivt inte snygga skor. men för oss storfötter funkar det ju bra! kan tänka mig att du inte är störst i storlek i basketlaget.. eller?

2008-09-20 @ 16:45:56
Postat av: Paulina

Svar Nilla: Jo haha tyvärr har jag det, jag är längst också:P Menmen...en fördel med längd i basket ju:D

KRAM

2008-09-20 @ 17:05:45
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: nilla

jamen du är säkert bäst! inte bara störst!

2008-09-21 @ 12:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0