Familjen


Kanske inte världens mest smickrande bild, tagen i somras osminkade och pang bom.
Men vad gör det?


Träffa goa söta släkten imorgon. En lång helg med dem. Till och med så bra att jag slipper skolan på fredag.
Imorgon sticker vi till Halland och där möter vi Skåne stockholmarna där. Ska bli riktigt kul att ses.

Ni kan vara lugna, ett internetcafe som vi kallar det med fyra laptops kommer dukas upp och jag kommer kunna uppdatera bloggen som vanligt. Min moster är allt bra piffig haha.
Men detta är imorgon det, måste sova nu för att det ska bli imorgon. Bästa att göra det. Attans vad klockan sprang iväg. Kan man springa ifatt den?

HA de bäSt!

Kommentarer
Postat av: Olga+Ange

Åh, vad vi längtar....ska blir så kul att vara FF tillsammans på lördag....vad ska vi ha för myspys då?

Vi ses i morgon kväll...

Kramis goaste kusinen vår!

Vi har internet på i husbilen ner, hittade en cigg adepter så vi kan ha datorn på under tiden vi åker utan att batteriet tar slut.

Det var tack vare ditt tips som vi började leta efter det. Fanns på Elgiganten.Coolt.

C ya!

2008-09-11 @ 00:17:27
Postat av: Ange+ Olga

Glömde säga att jag är igång med min blogg igen...du ska få hjälpa mig med ny design som du är så duktig på....glöm ej ta basketbollen med dig så vi kan lira lite!

2008-09-11 @ 00:20:56
URL: http://angemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0