Haj på er!


Hej gullon!

Ni kan ju gissa var jag har håll hus idag? Farit och flängt som vanligt. Första skola, sen dans och basketträning på det. Jag känner gott och väl att jag kan unna mig en bit choklad som jag just nu gör. Tur man är tjej och kan skriva samtidigt.
Ibland önskar man att dagen var någon timme längre, tänk så härligt om klockan bara varit 19.00 nu. Då hade jag hunnit gått och väl både duschat, blogga, pluggat, övat piano och käkat. Men så ligger det inte till utan jag får rappa på istället. Fast i och för sig, tänk er fredagar när man ska hitta på något kul efter skolan och har en tråkig engelsklektion. Man kollar på klockan, man kollar igen och ser hur sekundvisaren rör sig och tror någon gång att den helt har stannat. Sen efter typ 2 timmar som det känns som, så har man haft sin 40 min långa engelsk lektion. Då vill man inte ha längre dagar.

Nu ska jag inte tjata mer om tid. Alla har lika mycket av den!

hA DE BäsT!

Kommentarer
Postat av: Sofia

DITTT JÄVLA FÅÅÅR !!!!

2008-09-16 @ 08:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0