Here



Hallå!

Nu har vi anlänt här till Halland. Min söta släkt är här och vi är samlade. Tre laptops står uppdukade på bordet framför oss. Haha här var vi riktiga jobb. Nu är det bloggning imorgon är det skola. Hihi, måste faktiskt göra en del skolarbete.
Min kusin bloggar också, kolla gärna in hennes blogg här.

Käkat upp en halv baguette, lyssat igenom hälften av mina låtar på datan och lekt kurragömma med lillkusinen. Ikväll blir det mys med moster,mamma, kusiner i ett och samma rum. Skoj!
Trådlöst internet,
moblit rättare sagt, bland världens bästa uppfinnig. Nobilpris där.

hA DE bäST!

Ps. Haha kan inte låta bli att glädjas en liten smula åt att ni förmodligen ska upp till skolan och jobbet imorgon medan jag är ledigt. Härligt. Skadeglädje är den enda glädjen.
Puss sweeton!


Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) fin bild!

2008-09-11 @ 22:48:21
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0