" Tell us that we're beautiful "


God morgonpå er!
Känns som jag är uppe innan tuppen idag, i alla fall innan klockan ringde. Idag ska jag jobba röven av mig ( ni vet de där basketordspråket ) i två stycken matcher idag och bara ignorera min förkylning. Jag vet det är farligt men jag tror jag ligger lite sådär på gränsen. Inte SÅ förkyld.
 
Haha bjussar på en bild sedan i fredags när vårt lag träffades och hade kul.
" Tell us we're beautiful " . Dra upp pannan med dina fingrar och säg snabbt som attans, " Tell me I'm beautiful ". Vissa ser sjukt roliga ut ( t.e.x Emila i grön jacka på bilden ) haha. Själv ser jag ju inte så vacker ut heller. Lättroad humör I know men väldigt fun.
Nu ska ag fixa matsäck, ska vara borta länge idag.
Wish me good luck, det lär behövas!

hA DE BäsT!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas det går bra idag babe, kram

2008-09-21 @ 09:15:09
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Maggan+Ange+Olga

Lycka till - det går säkert bra - du är bäst!

2008-09-21 @ 12:22:02
Postat av: amandasundgren

haha, så fin bild ;D

är allt fint med dej idag då? kramkalas

2008-09-21 @ 17:48:03
URL: http://amandasundgren.devote.se
Postat av: Matilda

& vem ligger bakom idén av den minen ? :D

2008-09-22 @ 11:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0