SkrattFlabbHahaHhiHehe


Tjalå!


Rätt ball dag idag. Idrott på morgonen, jag och R hade cat fight mot två andra killar i klassen. Dessvärre tabbade vi oss rejält ( flabbflabb ) och 4-0 i sett till dem. Sen hade vi lite espanol och svenska. På lunchen stack jag och två tjejer hem och käkade. Hade endast en cykel så vi försökte ta oss hem på den. Jag trampade och två där bak. Flabb längs hela vägen och lite gumpont hos dem där bak men vadå? Kycklingklubbor ( där är sådana vita fettklumpar på dem ) i skolan ju. När vi var hemma så upptäcker jag något extremt kul. HAHA, där hade blivit ett fett hål i Rebeckas byxor. Till och med hon flabbade ( hon var inte så rädd om byxorna som tur var ).
- J*vla pakethållare gick hon runt och sa typ 24 ggr och bytte sedan byxor och vi  kunde fixa vår pizza. Sådan deg man bara kletar på lite grejer och slänger in i ugnen. Smarrigt! Sen när vi skulle tillbaka till skolan så åkte vi på samma sätt.
- Akta kant skek jag. Min kompis ( host..Rebecka ), flyr av cykeln. Smack. Haha byxorna spricker igen på henne. Alla höll på att dö av skatt. Tur ingen såg oss. Vi skattade i lite annorlunda positioner, en låg på marken som ett litet barn, en med ett jättehål i brallan och jag typ sittandes på cykeln som låg ner på marken. Sen var det totalt omöjligt att få balans igen på den där cykeln. Flabbade så att vi nästan kissade på oss. Jag i alla fall, Matilda höll nästan på att bajsa på sig haha.  Hahah som vi flabbade.

Spänning i vardagen!

HA DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som du hade en rolig dag! =)

2008-09-24 @ 15:21:43
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: rebecka

hahahaha, <33

2008-09-24 @ 21:20:43
URL: http://photopalace.live.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0