Utropstecken!



Hallå!

Så här på morgonkvisten tar jag upp en fråga angående Ebay som typ verkar vara världens smartaste sajt.
Köpa unika snygga grejer från typ USA dirket här ifrån i soffan i Sverige, lysande

Men min fråga är angående tull och frakt.
Den frakten som säljaren skriver ut ( shipping och handling to sweden ) är det bara den frakten som gäller? Eller kommer det tull m.m. också? I så fall på ungefär hur mycket och det gäller en t-shirt?
Jag har som ni kanske förstår aldrig beställt något från Ebay men är verkligen sugen nu när min lilla goding ligger ute.

Så snälla ni, jag behöver alla tips och råd! Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Louise

jag tror jag fattar , men min video kom upp på youtube , men den är så grynig att man inte ser nått !! :( louisehultemark heter jag :P

2008-09-06 @ 10:07:40
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0