Blåst blondin


Ja, det skulle man kunna kalla mig när Rebecka dunder lurar mig med sin fejkade stockholms dialekt. Hahahaa har nog aldrig gått på en busringning så mycket.

Rebecka ringde i förr går och låtsades vara Sandra från Veckorevyn och ringde angående att hon sett att jag har en bra blogg med många besökare och ville erbjuda mig att recensera nästa tidning och den presenten som följer med.
Jag lyser upp som en sol och säger glatt min mailadress KLART och TYDLIGT som hon frågade efter, är även nära på att börja bokstavera den. Sedan säger hon att de måste ha målsmans tillåtelse så jag sträcker telefonen till mamma och sedan klickklick. Det "bröts", trodde jag.

Jag blir helt så nej, what, näääää. Så jag mailar till och med Veckoreyn och frågar om det var så att de ringde runt och erbjöd sådant mot bloggare. Hahah min dumme fan. Fast hon jag mailade svarade att hon skulle höra med sin kollega så det var ju egentligen fullt rimligt.

Igår runt samma tidpunkt ringer hon Sandra igen och jag blir helt lättad och glad igen. Hon fortsätter att prata om sitt erbjudande och säger att hon skickat ett mail till mig.
Och sedan "bryts" det igen.

Jag börjar babbla med mamma och bara ohhh gud vad kul mamma men faaaan att det byts nu igen ...:D
3 min senare ringer det upp igen och "Sandra" bara...
Sandra: Asså jag vet inte vad som hände men det bröts, bor du på en glesbyggd eller?
Jag (fullt seriöst): Ja vi är i vår sommarstuga så det är lite off. Vänta jag ska gå ut så kanske det inte bryts (jag går också ut)
Sandra: Aa okej va bra, men då ska vi bara kontollera din adress
Sandra: Du bor väl på fiskmåsvägen 4?
Jag: Em...vaa? nää, det gör jag inte, inte alls hehe.
Sandra: Nähä, men vad konstigt, men du heter väl Paulina sjöstrand?
Jag: Va? Nä, det gör jag inte, jag heter Paulina ...
Sandra: Men oj, nä gud vad pinsamt, då är det fel Paulina vi söker...ammen gud sorry..
Jag: Ammen hålla nä vänta.
Sandra( skit snabbt): Ammen du bra blogg förresten, glad påsk (lägger på).
Jag: HALLÅ?????? NEEEJ VÄÄNTAA!!

Kollar konstigt på luren och bara, vilken bitch.
Sen ringer det igen och jag svarar och möts av...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA!!!!
Då sitter 5 polare i Malmö och har jävligt kul åt mig som så seriöst gick på detta.

HAHAHAH! A asså, där blev jag riiiiiiktigt lurade, jag gick fullt seriöst på det. Klart jag funderade på om de skämtade ett tag men jag kände verkligen INTE igen rösten. Pinsamt! Jag hoppades ju på att det skulle vara sant.

Hahaha!

Har du blivit rejält lurad någon gång?


Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHAHAH; SOOOO SOrrrrrry palle ! :P

2009-04-10 @ 11:53:08
URL: http://louisehultemark.devote.se
Postat av: Louise

Hahahah





2009-04-10 @ 12:15:36
URL: http://honlouise.blogg.se/
Postat av: Vicktoria

HAHHAHA, det verkade faktiskt helt troligt så jag hade också gått på det haha!

2009-04-10 @ 12:22:40
URL: http://vicktoria.devote.se
Postat av: Rebecka

Hahahahahahah, så jävla baall! Länkar lätt till ditt inlägg, orkar inte skriva sj! ;)

Sv; Kan berätta det sedan in RL ! ;)<333

2009-04-10 @ 14:00:41
URL: http://bbcauz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0