DESIGN HJÄLP! Palle står till tjänst!


Design av mig (har gjort fler bloggdesigner)

På senaste tiden har jag gjort något designjobb, alltså designat bloggar åt andra bloggare vilket har varit jättekul och jag tänker absolut fortsätta med det.
Jag har till och med fått respons på en blogg som jag blev superglad för, läs här. 

Till alla som äger en blogg (eller känner någon som gör det).
Behöver du hjälp med din design? Bara hör av dig till mig [email protected] så hjälper jag dig. Jag gör allt från en fulltjädrad design till att bara ändra bakgrundsfärgen. Jag kan även fixa andra grejer än utseende som t.ex sätta in reklam (om du har koderna) samt sätta in nedräknare eller något annat.
Jag gör precis efter dina önskemål och du får när som helst tycka till och ändra på saker. Din önskan är min lag hihi.
Det kostar en liten summa för att få en design (inte om det bara är bakgrundsfärgen som ska ändras) men hör av dig till mig om du är intresserad av en design så hjälper jag dig och så diskuterar vi och kommer fram till ett lagom pris.

Behöver du hjälp med din design?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Paulina har gjort min snygga design också :D

2009-04-16 @ 23:13:03
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Stephanie

fin blogg.allt väl

2009-04-17 @ 10:28:53
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0