Jag, LIVE!



Nämen ser man på, internet tillåter! Här har ni klippet hahah, lite flipp lite seriöst och ja lite blandat helt enkelt. Fast att kolla på det själv känns mest pinsamt och konstigt men bloggen är ju till för att underhålla er (bl.a) :D Får väl också erkänna att jag har skånsk dialekt och bor på landet haha, man kan ju nästan tro ja är bonde!
Haha men NEJ, det är jag INTE (inte min pappa för den delen heller haha) ! Hoppas i känner mig bättre än så...:P

hA DE bäsT!

Ps. Hahah, hoppas ni kan förstå vad vi säger, även ni stockolmare :P Sen bör jag också tillägga att jag är lite kaxig mot Rebecka i filmen och hon mot mig haha men vill meddela att allt är frid o fröjd mellan oss :P Haha!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, Ni e konstiga !! :D <3

2009-04-05 @ 08:24:34
Postat av: ella

MER SÅNT HÄR HAHAHAH fy vad härlig dialekt, trots att jag endast förstod var och varannat ord XD

jag är stockholmare :P

2009-04-05 @ 16:00:18
Postat av: Paulina

Svar Ella: Hahaha, va kul att du diggar de! :D HAHAHAAHA ja de förstår jag :P Undrar ibland själv vad jag sa ;P

KRAM

2009-04-05 @ 17:22:25
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Österviksgänget

Ja jösses vilka bönner ni låter som......

2009-04-05 @ 17:53:13
Postat av: Alva

Härlig video :'D kika gärna in min ''nystartade'' blogg, kram.

2009-04-07 @ 00:15:38
URL: http://alvvva.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hahah fy fan vilken nice dialket! :D

2009-04-09 @ 21:09:21
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0