Man kan ju önska

Har varit ute hela dagen och satte mig ner och solade i kanske 30 min. Det gav verkligen resultat.


Eller så ändrade jag bara inställning på kamera och inser att jag fortfarande är lika blek. Haha!


Fick en kommentar där det stod att hon blev BRUN (inte röd eller så) bara genom att vara i solen i 15 min. Hon VILLE dessutom inte bli brun. Hehe själv ska man vara glad om man blir lite röd (blir aldrig brun direkt) efter 1 timme.
Haha ja, vi har våra ilandsproblem. Det är ju dessutom inte speciellt bra att sola för mycket och jag är meeega rädd för att få cancer (som dessutom ligger i vår släkt).

Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: Det var inte det jag trodde :) Jag tjänar inte pengar men undra bara fall det var värt det och om man liksom fick mycket! kram :D

2009-04-11 @ 20:55:13
URL: http://bellej.blogg.se/
Postat av: Maggan Puh

hahaha blekfis....snart är jag bra mkt mer pepparkaka,,,,just wait....sitter i loungen på Arlanda, snart i luften på väg till paradiset, solen och värmen och allt annat mysigt......



Ha det bra i snålblåsten på den skånska bonnvischan i nästa vecka....hihihi.....

2009-04-12 @ 13:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0