medans ni har varit ute i solskenet



Haaj!

Solen är nere och här har ni mig. En lång dag i hallen som givetis var kul, bara man inbillade sig att det regnade ute. Sen har jag varit på min farmors kalas, trevligt trevligt och vill tillägga att jag har sveriges sötaste kusin som försökte få mig att börja med clipsörhängen.
Min hjärna förbjuder mig att plugga en lördag kväll men det är egentligen det som skulle behövas men smart som jag är så följer jag mig hjärna och ska nu proppa i mig lite kladdkaka istället (ni vill inte veta hur mycket skiiiiit jag äter).

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Inez

Oj, du har nog den finaste blogg jag sett! :O

:D

2009-04-25 @ 22:44:16
URL: http://jimd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0