Den underbara basketsommaren är slut!


HOLA!


I'm HOOOOOOMEE (på riktigt och för att stanna) !!!!
Palle is back in Malmö igen. Känns som klockan är typ 17.00 eller nått för jag känner mig hur pigg som helst. Kan bero på att jag inte sov en minut igår natt för att vi skulle samlas 04.00 för att lämna hotellet och flyga till Sverige. Sedan har det varit lite hit och dit med sömn, en timme här och en timme där. Men, jag är pigg, så någon slags sömn måste jag har fått.
Jag är i alla fall hemma nu och min helt otroliga basketsommar är slut. Vilken sommar säger jag bara......helt otroligt!
Träningsläger, träningsläger under U18 EM, OS i Tammerfors och slutligen EM i Neapel. Ska berätta mer om EM senare....Det har varit så himla roligt.
Har ätit pasta 2ggr om dagen ( som gjort för mig ) nu i 13 dagar, levt i 30 gradig värme eller snarare fått stå ut med att vara tvungen att vara inne i 30 gradig värme några dagar. När det var match gick det ABSOLUT inte att vara ute och sola/bada det tar alldeles för mycket på krafterna men på de lediga dagarna var det okej.
Bilder sammarfattar en resa för någon annan bäst så jag berätta för er imorgon om resan med bilder.

Nu blir det ny fräsch uppdatering igen varje dag som alltid annars, med massa blandat!
För er som saknat det blir outfits, mode, tips och  inspiration men även såklart basket.

hA DE Bäst!

Kommentarer
Postat av: Maggan/ Paulinas moster

V Ä L K O M M E N H E M !



Skönt att ha dig tillbaka! Och stor eloge till dina fin fina prestationer både på OS och EM.

Förstår att du haft underbara upplevelser, vilka stora saker du fått vara med om, tack vare att du är så duktig!

Ska bli spännande att höra om och se bilder!

2009-08-11 @ 09:32:04
URL: http://cats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0