Går inte riktigt att låta bli att tycka om det



Jag är svag för Gina Tricot så är det faktiskt, även fast 8/10 tjejer springer runt i sådana kläder. Men om man väljer att kombinera det på sitt egna sätt då tycker jag helt plötsligt det är ganska okej.
De lyckas ju liksom göra sådana smått oemotståndliga plagg.
Lack/glanstights
står högst upp på min inköpslista och Gina Tricot har givetvis ett par schyssta för 149 spänn.
Om jag lyckas komma till stan innan Sveriges alla tjejer redan köpt dem ska jag absolut ta med dem in i provhytten och testa. Den stickade koftan ser också helt underbar ut, väldigt mysig och go, vet dock inte hur kvalitén är i verkligheten men det kan man ju också kolla av i butik. Så jag säger väl....mot Gina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0