Snart intervju



Stekandes i poolen i Italien....fler bilder från resan kommer ikväll.

Hallå hallå!

Blev en tjejfilmskväll igår, jag och Rebecka myste med popcorn i soffan till "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" och "She's the man". Riktiga höjdare båda två.
Snart kommer en journalist från Sydsvenskan och ska intervjua mig....spännande, kommer i Sydsvenskan på tisdag.
Två dagar kvar på sommarlovet....känns fruktansvärt men imorgon börjar de festivala....Malmö festivalen....känns inte fullt så fruktansvärt.

HA De bäsT!


Kommentarer
Postat av: matilda!!

She's the man är typ en av mina absoluta favvo filmer. Måste rekommendera He is She, tror jag det heter, riktigt bra film tycker jag. Du har ingen annan film att rekommendera?



kram

2009-08-13 @ 20:32:36
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0