Snart drar det igång igen....



Nu har Sydsvenskan varit här och fotat och intervjuat mig....fotografen tog några riktigt häftiga bilder (tror jag) som jag hoppas jag kan få tag på. Säga självklart till här när artikeln dyker upp.
Annars har jag lirat Fifa med becka och käkat chokladgalss som lunch.....gäller att passa på nu de sista dagarna innan........sommarlovet.......är slut.....Nä jag vill knappt säga de, känns så hårt i hjärtat att säga att sommarlovet är slut. Fy fan för de! Men vilken sommar det har varit!!!!!!! Herregud...!
Nä nu borde jag allt ta och fixa och röja unda på några stället, garderoben och badrumsskåpet är ställen som skulle behöva sig en rejäl omgång.

Outfit
Kläninng (instoppad) Vero moda
Shorts 2hand
Nitarmband ica maxi
Grönt armband och halsband Kicks


hA DE BäsT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0