Fler bilder från EM

Resterande bilder från min underbart roliga EM resa i Neapel.
Look i look i!


Hahahha....AAAA!! Går sådär bra när jag försöker sitta på Amandas rygg i vattnet.


Slickat var det ja.....håret är ju så underbart vacker när man badar.


Utsikten från poolen som låg på taket.


Känns liksom som att jag hör hemma här.


Underbart!


Nämen hej!


SMILE <3


Oj då!


All star team = de 5 bästa 16 åringarna i hela Europa


EM vinnarna...Spanien.


De är vi skåningar som håller på såhär...


Byter pins med Tyskland.


Number 12...Paulina Hersler.


12:an, det är jag som springer...


Ska springa in för presentation...fråga mig inte varför 13 står framför mig 12...haha:P


Vill ha bollen!


Redo för att byta in.


HO HO HO HO HO HO HO....1,2,3 SVERIGE! Det kör vi alltid innan varje match.

Har varit en sådan extremt rolig sommar....hänt så mycket och har inte riktigt hunnit smälta det....Men fy fan vad kul det har varit. Saknar redan........allt och alla.

Kommentarer
Postat av: matilda!!

filmen är inte rikigt så men bra. 17 agian är min favvo favvo film. =P

2009-08-13 @ 21:58:10
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/
Postat av: matilda!!

föresten väldigt fina bilder. fan vad roligt att vara med i ett lagslag. det hade jag oxå velat.

2009-08-13 @ 21:59:49
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0