Höst? Inte än?

Blev sneade (ni vet när folk tittar sådär läskigt konstigt på en) i skolan idag...nog den enda barbenta på hela skolan....opps....men vaddå då? Det är ju augusti (lite till i alla fall). Men imorgon däremot.....då kan ja (förhoppningsvis) håna folk som går där i sina jeans och tjocktröjor för kolla denna väderraporten.



Nu ska jag skriva klart min svensk krönika men inte så farligt då jag skriver om bland det roligaste jag varit med om....OS i Tammerfors i somras.  

Ha DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Hej fina du :)



Jag syr en del egna kläder och har äntligen fått färdigt min egen sida! Det vore jättekul om du spande in och sa vad dy tyckte sen. Alla kläder är gjorda av mig och till salu!

Adressen dit är: http://jennylinneadesign.blogg.se



Kramar

2009-08-31 @ 23:06:35
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du börja uppdatera lite mer tkr det är så kul o läsa om dig!

2010-09-09 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0